Sprawdź swoje konto online
Zwłaszcza jeśli otrzymana przez Ciebie wiadomość dotyczy odrzuconej płatności, odnowienia usługi lub nieprawidłowych faktur, przed kliknięciem czegokolwiek w wiadomości e-mail lub wykonaniem przesłanych instrukcji zaloguj się na konto, aby sprawdzić swoje zamówienia lub usługi.
Na przykład, jeśli otrzymasz wiadomość e-mail informującą, że Twoje usługi FORPSI nie zostały odnowione, zaloguj się do swojego Panelu Klienta, aby sprawdzić status swoich zamówień, płatności i aktywnych usług.
Jeśli nie zaobserwujesz żadnych powiadomień, komunikatów o stanie usług lub dowodów sugerujących, że wiadomość e-mail mogła zostać wysłana, jest to z pewnością próba phishingu.
Zgłaszanie nowych podejrzanych wiadomości
Jeśli otrzymałeś podejrzany e-mail, który wygląda, jakby pochodził z FORPSI, możesz przesłać raport za pośrednictwem naszej strony.
Dzięki temu nasza lista będzie stale aktualizowana, zapobiegając oszukiwaniu innych klientów za pomocą tej samej wiadomości.
Zgłoś wiadomość e-mail